Det var på tiden, Äntligen!

Jaa, nu har vi fått flera kanaler. Sedan vi flyttade hit för 7 månader sen så har vi inte haft tex, kanal 3 eller kanal 5, för det fanns inte i huset. Men nu idag äntligen så har vi fått det + en massa andra bra kanaler. Dem var här för ett tag sen och satte in nåt i lägenheterna och nu idag så....
Äntligen kan man kolla på grannfejden och lyxfällan som jag saknat så mycket + andra bra program och filmer.

Förutom det så har jag jagat runt efter en adventsljusstake eftersom katterna hade ner våran vi hade i sovrummet så den gick sönder. Och vill gärna ha en där. Men det verkar inte finnas nånstans. Konstigt. Har varit på rusta, jula, maxi, willys (där hade dem bara vita, men vill ha en röd. Eftersom dem andra är röda.) och en annan affär (minns inte vad den hette.) där dem borde ha sånt.
Jaja, får fortsäta leta.

Nån som vet var det kan finnas?

Sen nu ikväll fick Tindra sitt 1-års vaccin. Det gick superbra. Hon sa inte ett ljud. Duktig flicka. Vi vägde henne också och väger nu 2,4 kilo. Tror inte hon kommer väga så mycket mer.

Lilla Tindra

Just ja, ska köpa nåt imorgon eventuellt. Eller så beställer jag det på internet, får se. Men vad det är berättar jag imorgon.

Ha det nu så bra!

/Annis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0