Espressomaskin

Idag har jag inte gjort så mycket. Oskar slutade vid lunch. Så vi tittade på film och sen åkte vi till media markt och willys.
Skönt med en lugn dag.

Imorgon blir det väl mer att göra. Oskar ska ut till skogen och jaga så jag blir ensam precis som alla andra lördagar. Så jag får väl diska och greja lite.

Denna inhandlade jag på media markt idag, som jag skrev igår att jag skulle berätta idag.



En espressomaskin. Melitta Lattea heter den.
Visst är den superfin? Jag gillar den skarpt. Finns i olika färger, men eftersom jag älskar lila så blev det den färgen.
Nu ska jag göra kaffe latte...Garanterat =)

Ha en fortsatt trevlig kväll!

/Annis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0