Snööö

Snö, snö, en massa snö. Det tar aldrig slut. Snöar massa ute.
Lill tjejen älskar att leka i snön, mammas lilla tjej <3 Tindra är min ögonsten, den bästa hund som finns =)

Idag har vi hämtat/köpt sängbord till våran nya sängstomme. Som är i svart smide. Ska sätta ihop allt imorgon. Kommer bli supersnyggt.
Våran gamla säng är inte så hel, håller på att ramla sönder. Brakar väl ihop vilken dag som helst.

Julen närmar sig med stormsteg. Shit vad det går fort. Det är ju skrämmande, haha. Tror det blir Nyköping på julafton, ska checka allt imorgon.

Allt jag tänker på just nu är min mormor som gick bort för 10 år sen. Får aldrig mer fira jul med henne. Hon är en av dem personer som är viktigast i mitt liv.
Du är saknad och älskad mormor.
Jag älskar dig föralltid <3

Blev både ett glatt och ledsamt inlägg.

/Annis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0