Det finns snälla människor

Jag la ut en annons på blocket inatt om det fanns nån som hade erfarenhet av kattuppfödning. Och hittills har jag fått 6 st svar. Skrev att jag behövde lite råd och tips.
Har redan pratat med en tjej i telefonen. Jätte skönt att få prata med nån som kan det här om kattförlossningar.

Eftersom jag inte har någon erfarenhet om det så är det skönt att prata med nån som kan det.

Ska snart till ica och hämta ut ett paket. Har beställt två nappflaskor och modersmjölkersättning till kattungar. Ifall att dem inte skulle få dia på mamman av nån anledning. Då har man ju hemma så dem får i sig mat. Men förhoppnigsvis får dem ju dia på henne. Men alltid bra att ha hemma.

Gick och la mig när Oskar gick upp kl. 04.00. Men somnade inte förrän kl.06.00 och gick upp kl. 9.00. Man är väl inte världens piggaste idag. Men men. Hoppas jag kan somna ikväll sen.

/Annis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0