Fullspäckad dag

På förmiddan städade jag vardagsrummet ordentligt. Dammade, dammsög och skurade golvet. Sen på eftermiddan kl. 17.00 så var jag på utbildning på östgöta brandstodsbolag angående min bilförsäkring. Om man går en sån utbildning så sänker dem bilförsäkringen, vilket är toppen bra. Temat på utbildningen var alkohol och bilförsäkring. Sen fick man även skriva på ett kontrakt där man lovar att aldrig köra rattfull. Och det var ju inga problem för jag kommer ALDRIG köra bil om jag druckit alkohol.

Så om ni har Östgöta branstodsbolag/Länsförsäkringar som bilförsäkring så rekommenderar jag att ni ska gå på detta. Det var intressant och nyttigt. Man fick lära sig väldigt nyttiga saker om bilförsäkring som man själv kanske aldrig tänker på.
Tog bara 1½ timme. Så det är värt att gå.

Så redan imorgon kommer den sänkas =) Trodde inte det skulle gå så fort men han som hade hand om det här skulle registrera alla som skrivit på kontraktet redan imorgon.

Sen i allafall efter det så träffade jag syrran på stan, så vi gick och fikade och satt och pratade en stund. Det var jätte trevligt =)
 
Just ja innan jag träffade syrran så gick jag till clas ohlson och handlade lite trädgårds grejer som kommer behövas nu när vi flyttar till hus.

Nu ska jag titta på film och ta det lugnt. För imorgon blir det också fullspäckat schema.

/Annis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0