Mycket att göra

Packar, packar, packar... Inte så länge kvar tills vi flyttar så nu är det bara att packa, packa, packa. Känns som det aldrig tar slut med saker. I mitten av Maj går flyttlasset ser det ut som.
I helgen ska vi förhoppningsvis röja i källaren och kasta saker vi inte behöver. Ska bli så skönt o rensa ut lite saker. Behövs verkligen.

Inga kisse bebisar har kommit än. Men det är ju beräknat till nu i helgen som dem tror i allafall. Men skulle inte förvåna mig om det inte blir i helgen. Vi får se när det blir. Dem kommer väl när dem känner sig redo.

Jag ramlade i Torsdags och fick ett jack under ögat. Har nog glömt skriva det. Så Oskar fick plåstra om mig. Vi hade såna här strip hemma som vi satte dit. Både jag och Oskar bedömde att det inte behövde sys. För det slutade blöda ganska snabbt och var inte så jätte djupt jack. Har även en stor kompress över. Så det ser inte klokt ut.

Nu ska jag hoppa in i duschen. Ska iväg på uppfödarutbildning ikväll.

/Annis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0