Presenter

Ja, Meningen var ju att jag skulle lagt ut mina presenter för flera dagar sen. men har kommit annat emellan. Här kommer dem i allafall.



Den här fina råsaftpressen fick jag av Oskar, Oskars mamma och pappa. Den här hade jag önskat mig jätte mycket och ville verkligen verkligen ha. Trodde faktiskt inte jag skulle få den. Men det fick jag. Man kan pressa både frukter och grönsaker. Och det blir supergod juice.


Den här karaffen fick jag av Oskars mormor och morfar. Jättefin.


Den här köksvågen fick jag av Mamma och Roger. Kan även sättas upp på väggen och användas som klocka.


Av min syster Maria fick jag en ljuslykta, en tvål och en badbomb. Luktar jätte gott. Lägger in en extra bild på tvålen.


Tyckte den här bilden blev bättre på tvålen =)


Den här fina blomman fick jag av Oskars faster med familj

Tackar så mycket för alla fina presenter!

Kramar /Annis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0