Tidig morgon

Tidig morgon idag. Gick upp 6.30. Dels för att jag snart ska iväg till vårdcentralen och träffa en läkare som ska skriva lite intyg till försäkringskassan. Så var tvungen att gå ut med hunden o lite andra saker innan. Nu sitter jag här och är nästintill färdig. Oftast går jag upp alldeles för tidigt när jag ska iväg nånstans. Men det är väl bättre det.

Sen är det barnvakt som gäller. Sen får jag ta påskledigt.

Faan vad Missan äter. Hon är hungrig hela tiden. Hon äter mängder med mat fast hon är så liten. Men det blir väl så om man har bebisar i magen kanske?
Men hon är så go ;)

Igår så tränade jag Functional moves. Jobbigt kan jag säga, men så jävla bra träning för kroppen. I måndags tränade jag Box & kick 90 min. Vilket pass. jag fick ju boxa med tränaren, eftersom jag inte hade nån att boxa med, vi var en för mycket. (man ska vara två och två) och så var det första gången för mig. Var helt slut efteråt. Han körde med mig kan jag lova.
Det värsta är att när jag tränar så tappar jag aptiten. Man ska väl snarare bli hungrig?

Nu ska jag göra mig klar.

/Annis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0