Härlig dag

Idag fick jag göra det jag önskat mig mest i flera år. Jag fick träffa ett medium och han tog kontakt med min mormor som är död sen 11 år tillbaka. Det var jätte spännande. Och det han sa stämde. Han visste inget om mig eller vem det var jag ville ta kontakt med. Han visste bara vad jag hette i förnamn.
Det känns som en sten har lättat från mitt hjärta =) Jag har tagit mycket hårt på hennes död. Jag har tagit på mig skulden för att hon blev så sjuk och dog. Men det känns mycket bättre nu.

Ska förresten gå en medial cirkel kurs och lära mig ta kontakt med ande världen själv. Lite läskigt men säkert roligt.

Nån som tror på det här med andar? Jag tror defenitivt på det. Det har jag fått bevis på idag.

Sen bar det iväg hemåt och duscha. Sen var jag barnvakt. Gick jätte bra. Fick mata, leka och gå ut och gå med tvillingarna. Inte det lättaste att gå med barnvagn i massa snö men det gick.
Ska dit på måndag igen.

Zebb ska stanna på strömsholm till på måndag. Så dem får behandla hans öga ordentligt.

Och imorgon blir det semlor =) Gott

Nu ska jag ut med Tindra.

/Annis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0