Ingen rubrik

Idag har jag tvättat annars har jag inte gjort så mycket.
Zebb blir kvar över helgen på sjukhuset. Ska ringa imorgon och höra lite när dem tror att han får komma hem. Det blir dyrt kan jag lova. Tur att han är försäkrad. Men vi måste ju ändå betala lite. Men vad ska man göra? När han inte kan låta bli saker.

Imorgon ska vi åka och kolla efter en ny mobil till mig. Verkar som att jag kommer få samma nummer i allafall. Det är skönt.
Det är två mobiler som jag vill ha, som är i min smak. Men vilken ska man välja? Det är det svåra. Får sova på saken. Oskar får hjälpa mig och vara smakråd :P

Nu ska jag ut med lill vovven och sen sova tror jag. Är supertrött.

Ha det!

/Annis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0