Nyköping idag

Åkte till Nyköping idag på eftermiddan. Mamma skulle hjälpa mig fylla i några papper. Var riktigt dåligt väglag när jag närmade mig Nyköping. Samma sak när jag åkte hemåt. Riktigt läskigt. Men blev bättre när jag närmade mig Norrköping.
Tindra var såklart med idag och lekte med Nova. Det tyckte dem var roligt =)

Zebbs öga var bättre idag. Så på Fredag kommer han nog hem igen. Då börjar helvetet igen. Han är en problem hund så det räcker redan innan men nu när han är sjuk är han snäppet värre. Då bits han till och med. Vi skulle till en hund coach eller vad det kallas på fredag men det får vi avboka tyvärr. Eftersom pengarna har gått åt till sjukhus vård för honom.

Imorgon är en stor dag för mig! Ska göra en sak på förmiddan. Men berättar inget nu =)

Sen på eftermiddan ska jag vara barnvakt åt två tvillingar på 1 år och deras storasyster som blir 3 år snart. Ska bli roligt =)
Som det verkar ska jag vara barnvakt åt dem varje Måndag och Torsdag. Förstår att föräldrarna vill ha lite egentid.

Skriver mer imorrn.

/Annis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0