Ganska bra dag

Idag har det varit en ganska bra dag, fast jag kan säga att jag har varit extremt trött. Vi var ute och träffade Zebbs förra ägare. Det är min gamla körskolelärares dotter, så hon var också med =) Så Zebb fick träffa några av sina syskon + sin mamma. Så dem sprang i en hage och busade. Vi var inte ute så länge för det var kallt och så hade vi lilla Tindra med oss som frös. Fast hon har ju vinterjacka på sig, men hon fryser ändå.

Sen när vi kom hem tittade vi på film och sen sov jag 1 timme. Det var skönt =) Men inte blev jag så mycket piggare. Jag var på väg att lägga mig redan kl 20 men såklart att jag blev pigg då. Men blir väl inte uppe så sent.

Snart ska jag fortsätta titta på Johan Falk som börjar snart igen efter nyheterna.

Ha det bäst!

/Annis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0