Helgen

I fredags var Oskar ledig och jag var iväg på ett möte. Efter det så hämtade jag upp Oskar hemma så vi åkte iväg och letade efter en stor snöskyffel som vi kan ha och skotta snö med om det skulle behövas nån mer gång. Men det fanns ingenstans. Alla var slut. Åkte till en massa olika ställen, men inte då. Det är åtgång på dem men det kan jag ju förstå.
Sen åkte jag när jag lämnat Oskar hemma till apoteket. Sen blev det en lugn kväll.

I Lördags eller igår så var vi mest hemma och fixade. Vi åkte och hyrde film och myste. Det var väl vad som hände.

Idag så var vi först och storhandlade, vilket behövdes. Så skönt att ha mat och sånt hemma nu. Sen tog vi en sväng till Boda lite utanför Norrköping och tittade på vildsvin. Dem har vildsvinshägn iofs inte bara vildsvin utan även hjort. Men vi ser bara vildsvin när vi är där. Det är väldigt roligt att åka och titta på djur. Vi såg grisar =) Det är roligt när det är små kultingar för dem är så söta. Men såg inga små idag.

Sen har vi bara varit hemma. Var ju nästan kväll när vi kom hem. Var bara att göra mat.

Lägger in lite bilder senare.

/Annis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0