Mitt hår är en katastrof

Som rubriken lyder. Var och klippte mig igår för att fixa till mitt hår, men det blev inte så bra. Jag brukar alltid bli nöjd när jag klipper mig men inte denna gång. Absolut inte frisörens fel, för jag förstår att det inte är lätt att försöka få det fint när det såg ut så.
Hon frågade om hon skulle ta bort allt hår, men hon tyckte det var bättre att jag behöll lite hår. Men nu i efterhand så hade det nog varit bättre att raka bort allt.

Får gå med mössa och min peruk som jag hoppas kommer snart. Kan inte visa mig annars.

Hur kan man vara så klantig som jag är? Haha
Jaja, idag har det inte hänt så mycket i allafall. Gick en promenad med hundarna förut. Men annars lugnt. Tror det blir lugnt imorgon med. Ska ringa lite samtal, till sjukhuset och försäkringskassan.

Vill nog inte lägga ut några bilder på håret, rätt så pinsamt.

Ha det bäst!

/Annis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0