Vilken usel dag

Dagen började med att min klocka inte ringde. Skulle vara hos tandläkaren kl. 8.15 och vaknade kl 8.30. Bara att ringa och berätta att min klocka inte ringde så fick en ny tid.

Sen skulle jag kolla mitt konto, hur mycket pengar jag hade kvar. Tänkte jag skulle köpt hörlurar till min mp3 eftersom dem jag hade gick sönder idag.
Fick en chock när jag kollade, hade 500 kr kvar och skulle haft ungefär 2500 kvar. Så kollade jag kontoutdraget, då har nån dragit 857 kr två gånger. Det stod inte vem eller vilket företag än, det står bara skyddat belopp. Så ringde min bank och enligt dem vad dem fick fram så är det nåt som heter Hälsohem spa? Nån som vet vad det är för ställe?
Jag har i allafall ingen aning, har inte bokat nåt spa eller nåt sånt.

Jag vet inte än om dem dragit från fel konto eller om det är nåt bedrägeri. Jag skulle hålla koll dem närmaste dagarna om jag får tillbaka pengarna annars skulle jag polisanmäla det. Kortet är i allafall spärrat.
Man blir väldigt nere. Är skitdeppig.

Det är ju några ställen som ska dra pengar från mitt konto som jag har på autogiro. Måste försöka låna pengar av nån. Så får dem skicka hem räkning istället för att dra från kontot den här månaden.
Jag är så arg och ledsen.
Hoppas det bara är en miss så jag får tillbaka dem.

Usch...

/Annis

Kommentarer
Postat av: Agnieszka- mamma till 2

ush så tråkigt när man blir av med pengar sådär... hoppas du får tillbaka dem och en ordentlig ursäkt!

2010-01-20 @ 17:46:41
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0