Helgen

Helgen har varit bra. Igår var vi och storhandlade på city gross faktsikt. Annars storhandlar vi bara på willys. Men det är ju så jäkla stort på city gross. Man hittar ju inte nåt. Höll på att bli tokig ett tag. Men nu är det gjort.
Missan mår bra här. Hon verkar trivas. Hon ligger mest och sover. Trodde det skulle bli svårt att ha en utekatt inne men verkar ju inte vara nåra problem. Inte med henne i allafall. Det är ju skönt.

Imorgon så är det barnvakt som gäller igen. Och ett samtal till min kontaktperson på psyk kl. 08.00 och fråga vad fan dem håller på med. Är så jävla förbannad på dem.

Nu sitter jag med hårfärg i håret. Får se hur det blir. Ska nog fixa fötterna också. Ibland är det mysigt med spa kvällar hemma.

Förresten så har jag börjat träna igen sen 1 vecka tillbaka. Går bra. Så nu är det gå ner i vikt som gäller. Imorgon ska jag träna kick & box 90 min.

Nu ska jag fortsätta med mitt hår.

/Annis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0