När jag ändå är på G

När jag ändå är på G så ville jag bara säga att jag är så förbannad, nu när det är det här med skatter, antingen få tillbaka eller behöva betala tillbaka. Jag ska vara ärlig och säga att jag fick betala tillbaka i år. Vilket aldrig har hänt förut. Det kändes piss.
Men det som känns ännu mera piss är att dem här skattepengarna vi betalar in går till kungaparets löljiga jävla pampiga bröllop. Det känns tusen gånger mer skit än att jag måste betala tillbaka. Jag vill inte bidra till deras bröllop. Då kan ju dem bidra till mitt sen när det väl blir, eller?

Varför ska man behöva det? Dem har väl pengar till att betala själva. Och ett bröllop behöver inte kosta flera miljoner. Det behöver inte ens kosta 1 miljon, till och med under miljonen.
Tycker bara det är så löjligt allting.

Jag vill i allafall inte hjälpa till att betala deras bröllop. Skatte pengarna kan gå till annat istället tycker jag, sånt som är viktigare. Som sjukvård tex.

Men det är min åsikt. Var tvungen att skriva av mig, har gått och tänkt på det ett tag.

Snart sängen hoppas jag. Har haft så svårt att sova senaste dagarna.
Återkommer mer imorgon!

Natti natti

/Annis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0