Inget vettigt att skriva

Har inget vettigt att skriva just nu. Därför jag inte bloggat. Det enda jag gör just nu är att packa känns det som. Det är 1 vecka kvar tills vi flyttar nu. Nästa Torsdag så börjar vi flytta.

Men vi börjar köra lite kartonger redan nu. I helgen ska vi väl köra några vändor. Men möblerna får vänta tills nästa vecka.

Det vi absolut måste köpa är en grill. Det har vi ingen. Det är ju ett måste. Så det blir nog mycket grillat i sommar.
Tänk att grilla, ta en cider till och sen gå till sjön och ta ett kvällsdopp. Det låter väl underbart? Det tycker jag i allafall.

Nej, nu är det natti natti för mig.

Tänkte bjuda på två bilder först





Missan som slickar grädde i tårt kartongen. Gott tycker hon =) Max sitter på golvet i bakgrunden.
 
Söta kissar =)

Natti natt

/Annis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0