Jag lever

Ja, det gör jag. Men har inte haft tillgång till min dator då telefon och bredband inte är inkopplat än. Sitter just nu i lägenheten. Sitter och väntar på Oskar som är på returpunkten med ett lass som ska slängas. Så ska vi försöka få med oss det sista.

Har nu bott i huset i över två veckor och börjar få ordning inne. Har packat upp dem flesta kartongerna nu och fått det mesta på plats.
Trivs bra kan jag ju säga. Så lugnt och skönt. Tindra springer lös ute på tomten vilket hon tycker är super skönt.

Har en del ärenden till Norrköping fortfarande så jag brukar åka till lägenheten och ringa lite samtal och sitta lite vid datorn och packa med mig lite små saker till huset när jag ändå är i stan.

Jag kan ju även surfa via mobilen. Så mailen kollar jag varje dag.

Ska fortsätta nu med det sista små plocket.

Ha det bra!

/Annis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0