Stackars lilla Missan

Ja, igår så åkte jag med missan till en veterinär i Linköping. Och ögat såg ju inte alls bra ut. Så imorgon blir det antagligen operation. Ögat kommer inte bli bra om man bara behandlar med ögonsalva och ögondroppar. Utan det som gäller är en operation.
Så vi får se vad hon säger imorgon.

Veterinären har även röntgat magen för att se om det finns några kattungar i magen. Men hon såg inga. Men när hon kände på magen så kände hon nåt. Men kattungarna syns inte förrän dag 44-45 på röntgen.
Det är så svårt när man inte vet parnings datum.

Enligt dem uppgifter jag fått när jag hämtade henne så skulle hon parat sig i slutet på Februari men hon kan ju lika gärna gjort det i Mars. Det vet man ju inte. Får se hur det blir när jag pratar med veterinären imorgon.

Saknar Missan mycket.



Lilla söta Missan =)

Nu ska jag packa sen sova.

/Annis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0