1 November

Jaha redan 1 November idag. Tiden går fort.

Nu har hemuppgifterna på sminkningarna börjat. Idag fick jag mail angående första sminkningen jag gjorde. Igår skulle den vara inlämnad. Jag fick godkänt på den. Riktigt roligt. Riktigt roligt att läsa den positiva feedbacken jag fick.
Sminkade min svärmor i Lördags. Så hon var min första modell. Gjorde en kvällsmakeup på henne. Blev riktigt nöjd själv. Det blev hon också.

Nästa hemuppgift är sotning på 3 modeller. Har redan en modell på den sminkningen. Oskars lilla syster ska jag sminka. Behöver två till.

När man får så positiv feedback så blir man verkligen peppad att fortsätta.

Är verkligen glad just nu =)

Tänk att jag kanske är makeup artist snart =)

Kramis

/Annis

Kommentarer
Postat av: L

Hej:)

Intressant blogg du har.

Jobbar du något med makeup idag? Kan du tänka dig äga en egen sminkbutik i Norrköping? Svara till min mail gärna.



Mvh L

2011-06-08 @ 22:54:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0