Längesen nu...

Har inte haft nån blogg lust. Har inte mått helt bra heller dels pga min släkt på min pappas sida. Jag får aldrig reda på saker. I våras i april fick min ena syster en bebis. Pratade med min faster nyss och hon berättade att dem hade haft dop för bebisen i augusti. Var jag bjuden? Nej, det var jag inte.

Sen fick jag precis idag reda på att min andra syster, den äldsta av dem fick en bebis i Juni. Hade ingen jävla aning om det. Så jävla schysst.

Alla andra i släkten på min pappas sida blir bjudna på dop förutom jag.
Jag är ju för helvete Moster till bebisarna.

Ska jag vara ärlig så känns det piss. Varför finns jag ens?

Och sen är det min pappa som aldrig hör av sig. Han hörde inte ens av sig när jag fyllde år i April. Så dålig stil. Han hör ju av sig till mina systrar men inte till mig. Varför???
Är inte jag lika mycket värd?
Det känns för jävligt allt det här.
Börjar tröttna rejält på det här nu.

Vad ska jag göra?

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0