Usch, fy och blä

Igår var jag hos tandläkaren och drog ut en visdomstand som jag hade ont i. Men som tur var så fick jag lustgas. Det brukar jag få hos tandläkaren. Även om jag bara ska laga ett hål så får jag det. Har sån tandläkarskräck. Sen hade jag ju Oskar med mig som höll mig i handen =)
Nu har jag inte ont i den längre. Men nu är det en annan tand som värker istället. Ska ringa på Måndag igen eftersom dem är lediga imorgon.

Annars idag har jag varit i Norrköping och shoppat lite smink som jag behöver nu när jag ska träna och sminka hemma. Men det mesta sminket har jag beställt på internet från Usa. Så det borde komma snart =)

Imorgon är det städning som står på schemat. Ska även åka en sväng till Norrköping imorgon igen. Ska köpa en sak på Makeup store som dem inte hade hemma idag. Utan det skulle komma imorgon.

Snart sängen nu.

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0