Reinfeldt = Mitt liv är förstört

Att Fredrik Reinfeldt vann var det värsta som kunde hända. Hann har inte gjort annat än att förstöra andra människors liv.
Tvinga ut sjuka människor att börja jobba 100%, det är sjukt. Dem som är så sjuka att dem inte kan arbeta. Vad tänker man med då?
Vad kommer han hitta på härnäst?

Det är människor som har tagit livet av sig pga att dem blivit tvungna att börja jobba fast dem inte kan. Så ska det inte behöva vara. Jag lider med dem anhöriga.

jag är glad att jag är under 30 så jag drabbas inte av det. Men sen när jag fyllt 30 då? Om jag fortfarande inte kan jobba då, vad ska jag göra då? Om jag blir tvingad att börja jobba fast jag inte kan.

Fredrik Reinfeldt är inte riktigt klok nånstans. Men det är min åsikt.

/Annis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0