Helvetes dag!

Igår var det ingen bra dag. Våran stora hund drog omkull mig nerför våran trapp utanför igår. Så jag fick ett jack i ögonbrynet, ett jack under ögat och så slog jag även i näsan så fick näsblod också. Var bara att ringa Oskar så han fick komma hem. Vi båda kom fram till att ögonbrynet behövde nog sys för det var så djupt. Och det slutade inte blöda. Det bara forsade blod. Tog man bort handduken så bara rann det. Så var bara att åka till akuten. Vi fick komma in på en gång.
Ögonbrynet behövde sys och jacket under ögat limmade dem ihop. Så nu går jag med ett bandgade runt huvudet med en kompress under som ligger över stygnen. Ska försöka ta mig iväg och köpa kompresser så jag kan byta. Vi hade inga hemma. Men tänker då skippa bandaget. Ser inte klokt ut.

Idag känner man sig inte så pigg. Har ont i huvudet och ögat. Och jävligt ont i näsan. Så idag blir det mest att ta det lugnt.

Nu ska jag plocka ur diskmaskinen och sätta igång en maskin tvätt.

/Annis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0