Uppatering

Passar på att skriva lite innan jag ska duscha och sen lägga mig.
 
Imorgon väntar ett bvc besök med lillen. Vägning och mätning står på schemat. Vi ska även prata säkerhet. Sen ska vi till hyresbostäder och skriva på ett kontrakt.
Vi ska flytta den 16 Maj. Till ett lite mer barnvänligare område. Vi ska även hyra två parkeringar så det kommer bli super bra. Det går även att ha tvättmaskin där. Vilket inte går i den här lägenheten. Det kommer underlätta väldigt mycket.
 
Som sagt så har det hänt lite saker under hösten/vintern som gjort att jag inte orkat blogga. En massa tråkigheter som har med min pappa att göra. Eller om man nu kan kalla honom pappa. Han har sagt upp kontaken med mig. Det har tagit hårt på mig.
Det sårar att han inte vill träffa sitt barnbarn också. Han har 4 andra barnbarn som han har träffar. Men Love har han aldrig sett.
 
Tycker det är tråkigt. Love är en sån härlig liten kille.
 
Jag är glad att vi har Love. Han är världens underbaraste lilla kille.
 
Imorgon ska jag försöka lägga in lite bilder.
 
Nu väntar duschen.
 
/Annis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0