Vad händer?

Vad händer annars i livet då?
Jo, jag jobbar, jobbar, jobbar och jobbar. Det känns som jag jobbar 24/7. För bara några dagar sen jobbade jag 13 dagar i sträck. Det kändes kan jag lova. Och samtidigt som man jobbar ska man till arbetsförmedlingen på en massa skit. När ska man hinna med familjen?
 
Har inte hittat på nåt roligt på hela sommaren. Känns som jag behöver komma iväg och göra nåt roligt. Funderar på att åka till Ullared, men är så tråkigt att åka själv. Men har väl inget annat val.
 
Ibland funderar jag på om vi inte ska flytta till Nyköping. Lättare med barnpassning. Mamma skulle gärna passa Love om det skulle behövas. Även om han skulle vara hemma från dagis pga att han är sjuk. Om vi båda skulle ha jobb och vi verkligen måste jobba såklart. Eller om man måste iväg till sjukhuset eller tandläkare t,ex. Annars så skulle självklart nån av oss vara hemma i första hand.
 
Men jag trivs så himla bra här i Norrköping.
I Nyköping finns för många minnen. Peter min "pappa" bor där. Vill inte träffa honom. Vill inte träffa min faster heller som bor där. Känner för många människor där helt enkelt.
 
Just nu vill jag iväg till Ullared. Skulle vara roligt att sova på Ullareds hotellet. Funderar på att åka i början på September. Får se hur det blir.
 
Lika bra att sova nu.
 
Natt, natt.
 
/Annis
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0