Usch och fy på mig!

Som ni ser så har jag inte bloggat på ett tag. Det är 1 vecka sen idag, hmmm. Men nu ska det bli ändring på det.

Ska väl börja med att uppdatera lite, men det har faktiskt inte hänt så mycket. Passar fortfarande barnen dem där två gångerna i veckan =) Superkul. Och sen gör jag det där dagliga som jag alltid gör, hushålls sysslor och sånt.

Senaste veckan har väl varit hyffsat skaplig. Förutom att jag kan säga att jag hatar allt som har med sjukvård att göra. Eftersom att läkaren inte skrivit det intyg jag ska som ska vara inne hos försökringskassan på fredag. Tror ni jag är SUR eller? Eller snarare FÖRBANNAD!!!!!! Jävla sjukvård....Byta läkare ska jag göra i allafall. Inte första gången hon krånglar.

Förutom det så har det varit en bra vecka.

Men som sagt nu måste jag komma igång med lite bilder här på bloggen. Måste bara hita minneskortet till kameran där jag har bilderna. Men det kommer inom kort.

Ha det bäst!

/Annis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0