Kallt ute

I brist på en rubrik så skrev jag kallt ute, men det är det ju också. Och halt...Lite läskigt att köra bil i det här hala väglaget, men det går.

Igår hade vi främmande. Oskars pappa, hans ena syrra och hans faster med familj var här. Vi firade honom i efterskott igår. Eftersom dem inte kunde komma när han fyllde. Det var trevligt. Vi åt rulltårta och tårta som jag hade bakat. Det blev bra den här gången också =)
Sen när dem hade gått var jag helt slut. Somnade tidigt igår.

Idag har jag handlat julklappar till hundarna och slagit in dem. Imorgon ska jag köpa lite julklappar till Nova också.
Sen känns det som det blir full fart den här veckan.
Imorgon kväll ska vi till mormor och morfar och fika, på onsdag till Oskars mamma och äta, på torsdag ska vi först till min faster och fika sen till mamma och äta och titta på kalle anka och på fredag till Oskars faster och äta. Så ja, det är fullt upp den här veckan.
Vi slipper laga mat själva.

Nej, nu ska jag fortsätta titta på tv.

Ha det bra!

/Annis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0