Medial cirkel

Japp, nu ikväll har jag varit på medial cirkel grundkurs. Spännande men samtidigt läskigt och nervöst. Man får ju då lära sig ta kontakt med andar. Men även hålla på lite tarotkort och analysera bilder och få fram information av bilderna som kan stämma in på en person i rummet och sen försöka få fram vem av personerna i rummet som la fram bilden. Tex, jag fick gå in i ett annat rum och då fick nån av dem andra i rummet ta en bild i högen och sedan lägga fram den på min plats. Och sen fick jag komma in i rummet och berätta precis det jag tänkte på om bilden, vilka känslor jag fick osv...Och sedan få fram information om vem som la fram bilden. Tex via andevärlden. Den person man först tänker på ska man tro på att det är. Man ska inte vela utan den man först tänker på brukar det vara. 
Jag kan säga att jag hade för det mesta rätt, haha

Väldigt intressant.

Det är 5 träffar kvar. Så lite mer hinner man nog lära sig.

Sov gott!

/Annis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0