Lite uppdatering

Igår var jag ju på bio och såg Luftslottet som sprängdes och den var skitbra. Den rekommenderar jag att se. Var nog den bästa av dem tre filmerna.
Sen när jag kom hem blev det lugnt.

Idag så var mamma, Roger och Nova här. Vi firade Tindra och Oskar. Så det blev tårta och lite annat. Var roligt för hundarna att träffa Nova och leka lite.
Nu är jag trött.
Lovade lite bilder men tar det imorgon, nu är jag för trött...bakade hela förmiddagen och haft främmande så blir nog sängen snart. Ska bara ut med hundarna en sväng.
Vet att jag lovat bilder ett tag nu, men imorgon så =)

Imorgon blir det nog en lugn dag. Känns som det ska bli skönt.

Ha en fortsatt trevlig kväll!

/Annis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0