Väldigt trött idag

Ja, idag har varit en tröttis dag. Har varit så sjukligt trött så jag inte vetat vart jag ska ta vägen. Gick upp ganska tidigt, skulle iväg och fixa naglarna kl. 9.30 i Ljunga lite utanför Norrköping. Sen satt satt jag där i 3½ timme. Ja, så lång tid tog det. Trodde jag skulle somna när jag satt där. Sen kom jag hem och vi käkade lite mat. Oskar kom hem från jobbet precis lagom när jag kom hem.

Sen skulle vi fixa lite hemma. Efter det så satte vi oss i soffan och tittade på tv, eller jag låg men Oskar satt upp och jag somnade ganska fort. Sov några timmar. Sen var det bara att åka och handla lite och sen hem och titta på bonde söker fru, vilket för övrigt är ett super bra program. Synd att det var sista delen idag.

Ska nog snart sova nu. Ska baka imorgon, får främmande på söndag.

Sov gott!

/Annis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0