Älsklingen 25 år!

Igår fyllde min älskling 25 år. GRATTIS hjärtat!

Hela dan var det fullt upp. Först plocka, dammsuga, baka tårtor, diska och duscha o göra oss iordning. Och sen nån timme innan vi fick gäster göra färdigt tårtorna. Så jag var helt slut på kvällen så jag orkade inte blogga. Somnade kl 20.00 i soffan så jag gick o la mig 20.30.

Vi var sju stycken. Det var Oskar, jag , mormor och morfar (Oskars alltså, men jag kallar dem också moromor och morfar), hans mamma Lotta och syster Hanna, och hans morbror Jens. Var trevligt.

Det jag hade bakat gick att äta. Alla tyckte det var gott. Vilken tur, haha

Nästa helg kommer nog min mamma och hennes sambo Roger och lilla vovven Nova. Då blir det bara att baka igen.

Ska lägga in en bild på ena tårtan sen...

Hoppas alla hade en trevlig 1 advent!

/Annis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0