Faaan!

Idga har det varit en skitdag. Dagen började med att vi upptäckte att min bilruta var sönderslagen. Det låg en lapp att polisen redan varit på plats och att det hade anmälts. Men vi hade sett redan innan vi gick fram till min bil att det var andra bilar som hade råkat ut för samma sak.
 
Vi var ute på promenad med hundarna och såg många bilar utan sidoruta och tyckte det var konstigt så då gick vi fram till min bil för att kolla och vad ser man? En trasig bilruta. Sidorutan på förarsidan. "Suck" Glas överallt i hela bilen. Gick in asförbannad och ringde en bilverkstad som hade jour så lämnade in bilen där över natten så ska dem fixa rutan imorgon. Ringde polisen och försäkrinsbolag.

Oskar ringde sin pappa och han sa att det stod på internet om det som hänt. Så vi gick in på NT.se och läste och där stod det att två killar i 20 årsåldern blivit anhållna på sömdagsmorgonen just för att dem slagit sönder bilrutor. Nån hade sett dem. Dem hade slagit sönder 7 bilrutor på våran gata och i vissa bilar hade dem snott stereoapparater. Som tur var inte min. Men det är synd om dem andra som blev av med sina.

Jag fattar inte varför man gör sånt här? Hur det nu kan vara så jävla roligt? Idioter rent ut sagt. Tur att dem åkte fast.
Dem var fulla så antagligen på väg hem från krogen eller nåt får dem för sig att göra så här. Jag blir så arg och ledsen. Har bara haft bilen i 3 veckor.

Ha det så bra!

Kram kram /Annis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0