Nyköping idag

Idag har jag varit i Nyköping. Hämtade vinterdäcken till min bil. För övrigt klarade jag körkortet den 17 oktober i år =) Riktigt skönt. Mamma hade lämnat in dem på nån verkstad för att dem skulle sätta på fälgar på däcken. Så nu är det bara att lämna in dem på nån bilfirma här i Norrköping så jag kan få hjälp att få dit dem. För det klarar inte jag, haha. Sen var det bara att åka hem igen och ta hand om hundarna.

Så hämtade jag ut mitt riktiga körkort idag också =) Så nu slipper man den där lappen man får när man klarat uppkörningen. Känns bra! Men vet inte om jag blev så nöjd med själva bilden på mig själv. Men inget att göra nåt åt nu, hehe.

Nu ska jag gå ut en kvällspromenad med hundarna och sen bara titta på tv. Oskar ska lägga sig nu. Han ska ju upp kl. 04.00. Det gör han varje morgon. Usch...Vad jobbigt. Han jobbar i Linköping och börjar kl. 06.00. Så förstår om han är trött.

/Annis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0