Födelsedags firandet i helgen

I lördags så kom mamma, Roger, Nova och min syster. Vi åt tårta och hade det trevligt. Och i söndags så fick vi ännu mer främmande. Oskars föräldrar och syskon, hans mormor och morfar, hans faster och hennes man och deras son. Då blev det ännu mera tårta.


En av tårtorna jag beställde.


 Schwartzwaldstårta. Detta var andra tårtan. Den glömde jag ta kort på så detta är en lånad bild.

Båda var supergoda. Och såklart helt glutenfria =)

På lördagen räckte det med en tårta och då åt vi den som är på första bilden. Igår hade vi två tårtor eftersom det var mer folk här då. Då blev det den på den första bilden och Schwartzwaldstårtan.


Försökte ta en bra bild på rosen som var på den ena tårtan. Men blev inte så bra. Men fin var den. Skulle lägga in en till bild på den men gick inte.
Försöker imorgon igen.

Då kommer även bilder på mina presenter. Det är så segt att ladda upp bilder så orkar inte nu. Är för trött. men det har varit en bra helg. Fick super bra presenter. Speciellt en som jag önskat mig länge och som jag verkligen verkligen ville ha och som jag inte trodde jag skulle få. Men det fick jag =)

Nu är det natti natti för mig.

/Annis











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0