Spillkråka

Hmm...Kom inte på nån annan rubrik, så skrev det första jag kom och tänka på, hahaha

Idag är jag glad. Oskar ska eventuellt börja på ett annat jobb på en gård och göra olika saker bla, hjälpa till med djuren där och om han nu ska börja där (som det verkar så blir det så) så får vi även hyra ett hus av han som har hand om gården =) Huset har 6 rum och ligger 100 meter från en sjö. Jag är så glad.
Det innebär också att Oskar kommer komma hem och äta lunch eftersom att huset ligger på den gården han ska jobba på.

Visserligen kommer vi bli Linköpingsbor. Ligger ca 3,5 mil utanför Linköping. Men vad gör det? När man får hyra ett hus som vi har velat väldigt länge nu. Så får man dessutom tillgång till bad. Huset kostar bara 4000 i månaden.

Vi ska dit på lördag och titta på huset och prata lite med honom. Men det verkar positivt. Nu får vi bara hoppas.

Nu snart hoppa i säng, ska upp tidigt imorgon. Ska till Linköping och klippa mig.

/Annis

Kommentarer
Postat av: Agnieszka- mamma till 2

Ohh vad roligt! Grattis till er! kramar

2010-04-07 @ 20:42:30
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0