Kom och tänka på en sak

Kom och tänka på en sak mitt i kaffe drickandet. Beställde hem några tabletter som man ska gå ner i vikt av. Colon Cleanse, Acai Berry Detox och Resveratrol Extract heter dem. Hjälper dem? Är dem bra? Nån som vet?
Fick dem för några dagar sen.
Tyvärr är batteriet i kameran slut så kunde inte ta kort på dem.

Får prova helt enkelt.

Brukar även dricka nåt som heter One week. Har inte gjort det på ett tag nu men ska börja med det igen. Smakar verkligen vidrigt. Men det är bara att dricka och se glad ut och försöka tänka på nåt annat.

Natti natti!

/Annis

Kommentarer
Postat av: Agnieszka- mamma till 2

Jag har dem tabletterna men har inte börjat äta dem ännu. Ska göra det när mitt OneWeek har tagit slut som jag dricker just nu! Jag tycker det är ganska gott!



kramar

2010-01-27 @ 07:30:19
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0