Uppdatering av helgen

I fredags så hände inte så mycket. Ringde lite samtal, bla. polisen och anmälde bankkortet som någon dragit pengar från som jag inte känner till och sen banken för dem ville ha numret jag fick av polisen. Så nu är det fixat. Bara att vänta och se vad som händer nu.

I Lördags var Oskar först ute i skogen men kom hem vid 12 - tiden. Sen när han duschat så åkte vi direkt till Nyköping och hälsade på mamma. Vi åt tacos och satt och pratade. Så fick hundarna leka också. Var trevligt.

I går så var vi iväg till mormor och morfars land och hämtade lite ved som vi tog med hem till stan och lämnade hos dem. Var väldigt mycket snö. När vi gick på deras gräsmatta så var snön nästan upp till knäna. Så det var lite kämpigt att gå. Ramlade några gånger i all snö. Men men, haha.
Igår var också en sån dag jag var så sjukt trött. Hela dan. Så vid 22-tiden var jag i säng. Hade kunnat lägga mig tidigare men hundarna skulle ju ut o så.

/Annis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0