Vad har jag gjort idag då?

Idag eller ska man säga igår? Bara några minuter kvar tills klockan slår tolv. Så det hinner bli ny dag innan jag skrivit färdigt, hihi.
Jag kör på i onsdags :P gjorde jag inte så mycket. Fixade lite hemma, rensade och fixade i städskåpet, så nu är det ordning där. ¤Skönt¤

Det har ju snöat massa idag också...IGEN! Det började snöa igår kväll och har snöat hela dagen. Man kan knappt gå ute. Det är så mycket snö. Tog bilen och skulle handla och det var skit svårt att köra. Dem hade ju inte plogat, så man bara gled typ. Men det gick. Det gäller att köra försiktigt.

Idag så ska jag iväg till bussgods och skicka en sak. Sen så är Oskar förkyld så vet inte om han skulle vara hemma från jobbet idag. Vi får se när han vaknar vid 04.00. Då blir det väl att titta på film och ta det lugnt. Och eftersom det är så mycket snö så vill jag nog inte gå ut mer än jag måste. Bara gå ut med hundarna.

Ska väl ta och sova snart om jag kan. Ikväll är en sån kväll jag har svårt att sova. Vill helst inte behöva ta sömntablett. Blir så fruktansvärt trött dagen efter.

Natti natti!

/Annis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0