Vad ska man säga?

Vad hände igår? Jo, det ska ni få se nu...









Nu undrar väl alla vad som hänt?

Jag råkade ha spackel lim i håret, så Oskar var tvungen att klippa av en del av håret där bak.

Jag skulle laga en mugg med spackel lim och så skulle jag klia mig i huvudet och hade massa lim på fingrarna. Så jag hade stora tovor i håret som var stenhårda. Så vad skulle jag göra?

Så nu ser jag ut så. Inte alls roligt. Men ska gå till frisören och se vad dem säger. Får väl skaffa peruk. Får i allafall ha mössa på mig så länge tills jag hittar nån peruk eller nåt.

Hoppas ni andra haft en bättre helg än mig.
Nej, nu ska jag fortsätta titta på Johan Falk.

/Annis



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0