Helgen!

Helgen har varit bra. Igår åt vi lasagne hos svärmor. Mums mums =) Och till efterrätt åt vi panacotta. Första gången för mig. Och det var underbart gott. Inte sista gången jag äter det ;) Fick även med oss lasagne hem.

Idag har vi varit i Nyköping hos mamma. Blev lite fika och hundarna har busat lite. Så det var kul. Blir säkert en sväng dit snart igen.

Imorgon är det Måndag igen. Då ska jag vara barnvakt igen. Sen vet jag inte riktigt vad som händer mer faktiskt. Men det återstår att se. Fixa lite hemma blir det säkert som vanligt :P

Förresten, bilder kommer. Har inte tagit nya kort på länge. Men lovar att göra det. Blir lite roligare med bilder också.

Hoppas alla har haft en bra helg!

Kraaam!

/Annis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0