Tisdag!

Igår så var jag ju barnvakt. Gick super bra.
Sen när jag kom hem så ringde jag dem som har hand om snöröjningen här i vårat område och sa att jag tyckte dem skulle komm hit och ta bort snövallar från parkeringarna. Finns ingenstans att stå, så det är lite kaos. Har varit så hela vintern. Dem har röjt en gång här på hela vintern. Så jag ringde och pratade med dem. Och jag var inte så glad. 45 minuter efter samtalet så kollade Oskar ut genom fönstret av en händelse och då hade dem satt dit skyltar att dem på onsdag (imorgon) ska fixa här utanför. Såå skönt det ska bli.

Annars idag så har jag varit en sväng på stan lite snabbt. Sen fixat lite hemma.

Nu ska jag ut med Tindra, sen sova tror jag.

/Annis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0