Trött + hängig

Idag har jag varit jätte trött + att jag inte känner mig 100% frisk. Har känt mig lite hängig idag. Började igår kväll. Vill inte bli sjuk igen. Slipper helst.
Nu har jag precis gjort en matlåda till Oskar. Har mailat nån om ett hus också som vi såg på blocket. Ligger lite utanför stan nära nån sjö med tillgång till båtplats. Inte för att vi har nån båt men iallafall :P Vore super om vi fick komma och titta, kanske även få det =) Håller tummarna på att dem hör av sig. Är så trött på det här med lägenhet. Bara gnäll och krångel.

Landet nästa :D

Förresten, hatar allt som har med försäkringskassan att göra. Nån mer som gör det? Dem är inte riktigt friska i huvudet. Dem fattar inte vad man säger eller vad man skriver.
Nu har jag fått säga det, haha.

Ikväll blir det att titta på nya programmet 112 - på liv och död. Älskar såna program.

Idag pratade jag med en gammal klasskompis från högstadiet på msn. Riktigt kul. Vi har inte setts eller pratat sen vi slutade högstadiet för 10 år sen. Han tyckte jag skulle gå på klassfesten. Men är lite kluven, vet inte riktigt. Skulle vara kul, men får se.

Ha en fortsatt bra dag!

/Annis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0