Vill inte bli sjuk igen

Vill inte bli sjuk igen. Näsan rinner som bara den och känner mig allmänt hängig. Men har inte ont i halsen, peppar peppar. Inte än i allafall. Halsfluss vill jag inte ha igen.
Ena stunden är man täppt och efter ett tag så rinner näsan istället.
Får ta det lugnt imorgon. Ska ta och dricka lite kaffe nu och titta på nån film. Men först ut med lilla tösen här. Så får hon sova sen. Hon är lite sömnig här.

Förresten, det var nån man som ringde till mig förut och han sa: Grattis till barnet! Du är gravid va? Ähh nää, det är jag inte. Han ringde om nån gravidförsäkring. Men men , det var fel person. För gravid är jag inte.

Tittade på 112 - på liv och död, vilket bra program. Skitbra verkligen.

Känner för att skriva men vet inte vad. Händer inte alltför mycket i mitt liv just nu. Dagarna är för det mesta likadana. Inget jag stör mig på. Jobb är inget alternativ just nu ändå. Jag måste ju känna efter själv vad jag orkar och inte.

Ha en trevlig kväll alla!

/Annis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0