Älgjakt!

Idag startar älgjakten. Så oskar är ute och jagar älg hela dan. Åkte ca 04.30 imorse och kommer hem ca. 22.00 ikväll. Så blir hemma hela dan själv idag. Då passar jag på att strostäda hela huset.
Sen ikväll blir det väl lite mys med Tindra. Vi myser iofs lite då och då nu på dan också =)

Inte allt för roligt att städa alltså. Men det behövs verkligen. Lika bra att få det gjort. Så kanske vi kan skruva ihop våra byråer som vi köpt på jysk.
Oskar och jag har delat byrå. Jag har haft tre lådor och han dem andra två. Men känner att jag behöver hela byrån, har ganska mycket kläder. Så därför köpte vi en till honom och även en ny till mig eftersom den byrån vi har nu börjar gå sönder. Så den åker till tippen.

Måste få plats med kläderna jag köpte på ullared. Dags att packa upp dem kanske ;)

Städningen kallar på mig nu. Bara att fortsätta.

/Annis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0