Ullared

Idag har jag varit på ullared och shoppat. Tog bilen dit helt själv. Åkte hemifrån kl. 04.00. Ville vara där till kl. 8.00 när dem öppnade. Men eftersom jag åkte lite vilse trots min gps så var jag där kl. 10.00. Men men =) Kom dit till slut i allafall. Hade tryckt in lite fel i gps:en kom jag på sen. På hemresan så åkte jag rätt på en gång.

Hemifrån oss så tar det 3 timmar och 45 minuter att åka dit. Tog en paus på ca 15 minuter på dit resan och en paus på 15 minuter på hemresan. Det gick riktigt bra att sitta och köra så långt själv. Ville åka ensam. Ibland kan det också vara skönt.

Blev en hel del inhandlat. Kläder till Oskar och mig, diskmedel, tvål, schampoo m.m. Köpte lite saker till djuren också. Är riktigt nöjd med den här dagen. Kom hem kl. 19.00 ikväll.
Imorgon ska jag packa upp allt. Nu ikväll ska jag ta det lugnt.

Kommer uppdatering eftersom jag inte bloggat på ett tag. Ska försöka skriva lite imorgon.

Ha det bäst!

/Annis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0