Stockholm = Skit stad

Stockholm = Skit stad. Behöver jag säga mer?

Hämtade ett sminkbord i Solna förra Torsdagen. Var ett helvete att köra i Stockholm. Åkte helt själv. Har aldrig kört där själv förut.
Gps jäveln visade helt fel väg till Solna. Hamnade nån helt annan stans. Till slut hamnade jag i allafall rätt.

Sen skulle jag åka hem igen. Tror ni jag hittade till E4:an? Nepp.
Hamnade mitt i centrum. Sveavägen, södermalm, odenplan, stureplan, m.m. Och just centrum ville jag inte hamna i när man inte hittar.

Efter ett tag fick ringa min kusin som bor i Stockholm så hon fick guida mig via telefon till E4:an. Så till slut så kom jag dit. Vilken lättnad.
Vad skulle jag gjort utan henne?

Kom hem till slut i allafall. Skönt vill jag lova.

Det positiva med själva resan var väl att jag såg Peter Haber utanför Ikea =) Roligt att se en kändis.

En sak kan jag säga. Det var första och sista gången jag kör själv till Stockholm. Och jag och Oskar är båda överens om att vi aldrig någonsin vill flytta till Stockholm.

/Annis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0