Jo, jag lever

Mår fortfarande inte alltför bra. Har sonden kvar. Kan inte äta vanlig mat utan att jag får jätte ont i magen.
Har feber i stort sett varje dag.
På onsdag ska jag läggas in på mag tarm avdelningen i Linköping igen. Dem ska fortsätta med undersökningar.
Är trött på att äta morfin nu. Man blir ju helt knäpp av dem.

Orkar inget just nu. Orkar inte städa eller nåt så det ser ut som ett bombnedslag hemma just nu. Men vad ska man göra?
Bara att gå till brevlådan och hämta posten är ett helvete. Det bara svartnar för ögonen.

Nej, nu vill jag må bra.

Idag har jag i allafall tagit mig ork att göra en köttfärs gratäng. Kan vara bra för Oskar att ha matlådor när jag blir inlagd.

Känns riktigt piss att inte kunna göra nåt. Jag längtar så efter att få köra bil igen.

Ska titta till hundarna ute nu.

/Annis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0